Followers

Tuesday 22 November 2011

Aidil Adha 2011

         Salam kalian...Lama pulak rasanya aku x jenguk blog ni..Busy cket...Maklumla dah ujung2 thn ni..W/pun cuti sekolah dah mula, tapi keje cikgu tetap sama...xde beza pun dgn org lain yg keje w/pun ramai yg ckp cikgu goyang kaki je sebulan lebih ni, pastu dpt gaji penuh gak...hehehe...Itula beza keje cikgu dgn keje2 lain..Tapi time keje, semua keje cikgu kena buat...Keje kerani cikgu kena buat; fail sana, fail sini....Mengajar lagi...Peperiksaan lagi...Mcm2la...
        Haaa...citer bab exam...Aku kebetulan kena jadi TKP (Timbalan Ketua Pengawas) utk exam SPM kat SMK Seri Teja, Gopeng...Best gak jd pengawas ni..Hehe..Teringat ms dulu2 aku nak ambek SPM..Muka sorg2 cuak jer bile masuk dewan...hehe...Skang ni aku pulak yg tengok student cmtu...Mcm2 peel bdak2 ni aku boleh tgk...
       Eh...apa yg aku merepek ni...Ok2, balik pada entri asal...hehe...Sebenarnya aku nak citer tentang Hari Raya Aidil Adha aku baru2 ni...Kitorg sambut kat Kampar jer sbb wife aku kna keje last day b4 raya...So, x sempat nak balik Kuala Kangsar...Kalau balik jugak mlm tu, kompem 'jem' jln balik Kuala..Kebetulan pulak, adik aku yg keje kat Kangar, Perlis balik beraya kat Kampar..Hehe...Boleh la aku main2 ngn anak sedara aku, Sofea...Dah lama gak x jumpe die...So, ni beberapa gambar yg kitorg sempat ambek masa raya aritu..


 Adam & Sofea dgn atuk & opah...
 1 eppy family...


 Ni gambar adik aku ngn wife n anak diorg, Sofea...
 Aku, Adam & Sofea...


 sepupu: Adam & Sofea
 Sofea...

 Sempat kitorg pulak posing...hehehe


  Adam & mama





Mohd Hamizan bin Mazlan
Freelance Photographer
Email : mizanmazlan@yahoo.com
Blog : http://mmclicks.blogspot.com

No comments:

Post a Comment