Followers

Wednesday 23 November 2011

Majlis Perkahwinan

          Salam semua...Baru je habis paper Add Math 1 pagi ni...Jap lg kol 2 ptg mula pulak paper 2...Lama gak gap masa...Aku pn xtau nak wat ape...Layan blog lg bagus...hehehe...Sempat lg tu...Cuti sekolah dah mula...Selalunya time2 camnila bakal pengantin ambek kesempatan nak wat majlis perkahwinan diorang..Dah byk kad2 kahwin kwn2, sedara2 dan jiran2 yg smpi ke rumah aku...Tp mslhnye, aku ada tugas yg x dapat dielakkan setiap ujung mggu smpi ujung bln 12 ni...Kepada yg sudi mengundang, terima kasih diucapkan...
        Ujung minggu ni, bermula lah keje berat utk aku...Ada customer dah hire aku utk majlis wedding diorang dari 25hb - 27hb ni...Majlis tu kat Tapah Road (rumah perempuan) dan di Taman Meru Ipoh (rumah lelaki)...So, aku belek la balik gambar2 yg penah aku design dulu...Nak ambek mood balik...hehehe...Antara gambar2 tu, aku terjumpa balik design storybook pertama yg aku wat dulu...


Majlis Perkahwinan
Shakir & Hidayah
24 - 25 September 2010
Teluk Intan, Perak











Mohd Hamizan bin Mazlan
Freelance Photographer
Email : mizanmazlan@yahoo.com
Blog : http://mmclicks.blogspot.com

No comments:

Post a Comment